Nikmat itu kadang-kadang tidak disedari, hanya apabila ia telah hilang barulah manusia benar-benar terasa

Saturday, February 6, 2010

Tanah dan Rumah Di Padang Bongor Pulak Dah...

sabtu 21 safar = 06.02.10 breakfast kat kedai abang man desa rahmat pekena nasi kerabu pokri. ada zainuddin anak pokya dll termasuk nafi tokdris. terima sms dari rakan beritahu sajakku ada di berita harian sabtu. 'baiknya kita susuli..' alhamdulillah.

pakteh mail datang dengan kawannya bagitahu tentang tanah dekat sek tapang takpayah lah sebab 'banyak tuan pada geran'. dia offer tanah kat kemumin jalan sama dengan dusun yang sudah dibeli, cuma lebih dekat dengan jalan besar harganya rm150k luasnya 800 depa lebih. aku beritahu kami baru beli dekat situ jugak baru tukar nama khamis lepas.

dia offer pulak tanah dekat belakang sekolah maahad dan dekat masjid padang bongor berharga rm110 untuk 140 depa dan ada rumah pprt/kedai, mahu deposit buat urusan bank rm25k. boleh tahan dan berminat jugak. kami sedia tunggu maklumat selanjutnya dari tuan tanah; kerja misi di kuala terengganu.

9.00 malam ke sim garden pengkalan chepa makan malam nasi ayam chop dan copuccino bersama keluarga. konsgsi payment. hala balik masuk lorong ke tanah/rumah yang pakteh mail sebut rm110k, tak berjumpa. saja dan terus balik..

m

No comments:

Post a Comment