Nikmat itu kadang-kadang tidak disedari, hanya apabila ia telah hilang barulah manusia benar-benar terasa

Monday, March 22, 2010

Dari Salji Villa Ke Hari Kenduri Perkahwian di Bongawan

Ahad 21 rabiulawwal - sarapan pagi nasi goreng di salji villa. tuan jaafar masih bercerita konsep perjuangan sosial dan politiknya. faisal menantunya menghantar kami ke bongawan rumah azman tempat kenduri perkahwinan mohd nazir, abang azman. meriah dan ramai tetamu. makan nasi dan bertemu mata dengan besan; papa azman tuan hj yusoff. mohon maaf.

1.30 tengahari bersama man, tia dan anak2 berserta ct dan hazeeq ke airport airasia kota kinabalu. dengan grand livina abang kassim, abang kpd azman. terima kasih. kassim terus hantar ct dan hazeeq ke teksi untuk balik ke kota marudu. jam 3.30 meninggalkan kk menuju lcct dan tiba lebih kurang 6.30 petang. flight delayed ke kota bharu hingga 10.30 malam. solat maghrib + isya' di musalla.. tiba airport pengkalan chepa 11.30 malam.. li sedia menanti. tiba di rumah 12.00 lebih. alhamdulillah..

Bekas penjawat awam, Jaafar Hj. Ismail, menyertai SAPP pada awal tahun telah dilantik sebagai pengerusi jawatankuasa Bongawan serta ahli Majlis Tertinggi. Jawatankuasa Bongawan diketuai Thomas Chong Dat Kueen yang kekal mengetuai jawatankuasa di Lumadan dan Membakut dalam daerah Beaufort.

No comments:

Post a Comment