Nikmat itu kadang-kadang tidak disedari, hanya apabila ia telah hilang barulah manusia benar-benar terasa

Friday, January 1, 2010

AHMAD FARHAN Tiba dan Bertugas di Perak Darul-Ridhuan.

selasa 12 muharram - bersamaan 29.12.09 : pagi 7.00 lebih ke husm hantar siti kerana appointmentnya dengan doktor nak buang tanda di tangannya. tanda sejak lahir. dia masuk wad, dah tunggu.

ahmad memberitahu peluangnya untuk ke smka tidak ada... dilemanya untuk memilih antara dua sekolah sekolah agama bantuan kerajaan (sabk) di padang rengas kuala kangsar atau di grik.

dia pilih sabk padang rengas 14 km dari kuala kangsar kerana kalau sabk grik kena ajar bahasa arab. di maahad yahyawiyyah padang rengas ada kawannya azra'ii. boleh tinggal di kuaters ppd kuala kangsar berbayar rm75.00 sebulan. semoga pilihannya diberkati Allah. kami setujulah dengan pilihannya. kini 3 anak lelaki kami sudah berada di negeri perak darul-ridhuan. abang long ahmad zulfiqar dan keluarganya bertugas di upsi, abdulhafiz hilmi siswa tahun pertama upsi dan ahmad farhan bertugas di ma'ahad yahyawiyah padang rengas.

DAULAT TUANKU

negeri perak darul-riduah adalah negeri yang diperolehi oleh PR ketika pru12 dan ds nizar jamaluddin menjadi mb tapi diguling coup de' tat oleh ubn bila 2 adun dari pkr dan satu adun dap melompat ke bn dan kini ds mohd zamry abd kadir menjadi mbnya. hingga hujung tahun dan tiba tahun baru iklim politik perak masih panas dan tetap ada suara2 supaya bubar DUN perak!

No comments:

Post a Comment